ویکتور؛ خاص ترین مدل استون مارتین معرفی شد

کد مطلب 3320 1399-06-17 14:33
زمان تقریبی مطالعه 3دقیقه

عصر ایران/ استون مارتین برای تولید ویکتور از یک دستگاه وان-77 به عنوان پایه پروژه استفاده کرد و در تغییرات ظاهری به طراحی خودروی ونتیج وی8 دهه 70 و 80 میلادی نیز توجه داشته است. 
به تازگی تصاویر یک خودروی خاص با نام "ویکتور" از استون مارتین منتشر شده که توجه محافل خودرویی را کاملا به خود جلب کرده است




عصر ایران/ استون مارتین برای تولید ویکتور از یک دستگاه وان-77 به عنوان پایه پروژه استفاده کرد و در تغییرات ظاهری به طراحی خودروی ونتیج وی8 دهه 70 و 80 میلادی نیز توجه داشته است. 
به تازگی تصاویر یک خودروی خاص با نام "ویکتور" از استون مارتین منتشر شده که توجه محافل خودرویی را کاملا به خود جلب کرده است. البته ویکتور یک محصول با فاز اقتصادی تولید نیست بلکه فقط یک دستگاه از آن ارائه می شود.
 
همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید این خودرو علاوه بر زیبایی خیره کننده خود، روح کلاسیک و وینتیج را همراه دارد. استون مارتین برای تولید ویکتور از یک دستگاه وان-77 به عنوان پایه پروژه استفاده کرد و در تغییرات ظاهری به طراحی خودروی ونتیج وی8 دهه 70 و 80 میلادی نیز توجه داشته است.

در بخش پیشرانه این محصول از موتور 7.3 لیتری 12 سیلندر تنفس طبیعی وان-77 استفاده شده اما این تپنده توسط مهندسان استون مارتین یک پروسه تیونینگ را پشت سر گذاشته تا میزان خروجی آن به 836 اسب بخار و گشتاور به 821 نیوتن متر برسد. این در شرایطی است که موتور اصلی وان-77 برابر با 750 اسب بخار خروجی و 750 نیوتن متر گشتاور دارد.

مجموعه موتور با یک جعبه دنده 6 سرعته دستی از گرازیانو تولید کننده مطرح ایتالیایی هماهنگ شده تا عنوان قدرتمندترین محصول استون مارتین با جعبه دنده دستی را به خود اختصاص دهد.

سیستم خنک کننده دوقلو و کلاچ حرفه ای اسپرت در این محصول مدنظر قرار گرفته تا عملکرد کل مجموعه با حضور قدرت بیشتر در ویکتور، هماهنگ و دقیق باشد.

استون مارتین در ویکتور از طراحی باله عقب دیگر محصول خود یکی والکری استفاده کرده است. با وجود جزئیات جدید و تغییرات بدنه شاخص دانفورس 825 نیوتن متر در سرعت 160 کیلومتر برساعت برای ویکتور ثبت شده است. این موفقیت در مقایسه با عدد 525 نیوتن متر که استون مارتین ونتیج جی تی4 ویژه مسابقات در سرعتی مشابه ثبت کرده، بیش از هر زمان خود را نشان می دهد.

و جالب آنکه ساختار تعلیق این خودرو در هماهنگی با شاسی یکپارچه فیبر کربنی آن، دقیقا همان مدلی است که در استون مارتین وولکان استفاده شده است.
داخل کابین باید از جادوی فیبرکربن و چوب گردو بگوئیم و در ادامه به این معجون دلچسب آلومینیوم اندوایز و تیتانیوم پلیش شده را نیز اضافه کنیم.



این مطلب را برای دوستانتان هم ارسال کنید :