فضاسازی در شبکه‌ اجتماعی عامل افزایش قیمت خودرو

کد مطلب 3574 1399-06-18 14:06
زمان تقریبی مطالعه 2دقیقه

پرشین خودرو/ رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو گفت: فضاسازی و قیمت سازی برخی سودجویان در شبکه‌های اجتماعی، دلیل افزایش بی رویه قیمت خودرو در بازار است.
 
سعید موتمنی با اشاره به اینکه افزایش قیمت خودرو غیر منطقی است افزود: برخی افراد سودجو در شبکه‌های اجتماعی با قیمت سازی، سبب افزایش قیمت خودرو شدند که در این شرایط ما به مردم توصیه می‌کنیم خرید هیجانی نداشته باشند




پرشین خودرو/ رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو گفت: فضاسازی و قیمت سازی برخی سودجویان در شبکه‌های اجتماعی، دلیل افزایش بی رویه قیمت خودرو در بازار است.
 
سعید موتمنی با اشاره به اینکه افزایش قیمت خودرو غیر منطقی است افزود: برخی افراد سودجو در شبکه‌های اجتماعی با قیمت سازی، سبب افزایش قیمت خودرو شدند که در این شرایط ما به مردم توصیه می‌کنیم خرید هیجانی نداشته باشند.

وی با بیان اینکه در روز‌های آینده شرایط بازار به روال عادی برمی گردد گفت: سودجویان با تشکیل گروه در شبکه‌های اجتماعی، خودرو‌ها را با قیمت بالا آگهی می‌کنند که این موضوع تاثیر نامطلوب روانی را در بازار می‌گذارد.

رئیس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو با بیان اینکه افزایش ۳۰ تا ۴۰ میلیون تومانی قیمت خودرو در یک روز کاملا غیر منطقی است ادامه داد: افرادی که خودرو در اختیار دارند با امتناع از فروش و قیمت گذاری غیر واقعی، سبب ناآرامی در بازار خودرو می‌شوند.

موتمنی با اشاره به اینکه خودرو‌های عرضه شده مدل سال‌های ۹۸ و ۹۹ است گفت: اگر در سال‌های گذشته سقف قیمت خودرو تعیین می‌شد امروز شاهد این شرایط در بازار خودرو نبودیم.

وی با اشاره به نبود قانون در خصوص نظارت بر شرایط فروش و عرضه خودرو، گفت: اعلام سقف قیمت برای خودرو از سوی شورای رقابت مطرح شد، اما به تصویب نرسید.

رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو با اشاره به ضعف سازمان‌های نظارتی در رصد بازار خودرو افزود: نبود سامانه مشخص و عرضه نکردن خودرو فقط از طریق نمایشگاه ها‌ی خودرو، دلیل دیگری در نابسامانی قیمت خودرو است.



این مطلب را برای دوستانتان هم ارسال کنید :