ذخیره پیوست های جیمیل در Google Drive

کد مطلب 1386 1399-05-14 23:27
زمان تقریبی مطالعه 3دقیقه
برای دسترسی به اسناد و تصاویر ذخیره شده به یک مکان مرکزی نیاز دارید.


ذخیره پیوست های جیمیل در Google Drive


دسته بندی : ترفندهای اینترنتی


ذخیره کردن فایل ضمیمه ایمیل در Google Drive
 
در حالی که می توانید با باز کردن پیام مرتبط ، به پیوست های Gmail دسترسی پیدا کنید، اما خیلی راحت نیست. برای دسترسی به اسناد و تصاویر ذخیره شده به یک مکان مرکزی نیاز دارید. این راهنما به شما نحوه ذخیره پیوست های Gmail در Google Drive را نشان می دهد.
 
مثال: استفاده برای این مورد در صورتی است که با یک شرکت کار می کنید و تبادل نامه های الکترونیکی شامل برنامه ها و قراردادهای چند طبقه است. پیدا کردن یک فایل خاص در آن ایمیل ها می تواند دشوار باشد. اگر آنها در Google Drive ذخیره شوند ، برای پیدا کردن سند (های) مورد نیاز دیگر نیازی به فیلتر کردن صدها پیام ندارید.
 
Gmail در مرورگرهای دسک تاپ :
از این روش در حین دسترسی به Gmail در یک مرورگر دسک تاپ نصب شده در ویندوز ، macOS ، لینوکس یا سیستم عامل Chrome استفاده کنید.
 
ابتدا Gmail را در هر مرورگری باز کنید و ایمیل حاوی پیوست مورد نظر ذخیره شده را پیدا کنید. در مرحله بعد ، نشانگر ماوس خود را روی پیوست بکشید و روی نماد “Save to Drive” کلیک کنید. در این مثال ، ما تصاویر ایمیل شده را در Google Drive ذخیره می کنیم.
 

 
اگر ایمیل بیش از یک پیوست مورد نظر شما را در Google Drive ذخیره کرده است ، روی نماد  “Save All to Drive” واقع در سمت راست موارد کلیک کنید.
 

همه پیوستها را در Google Drive ذخیره کنید
 
اگر در حال مشاهده یک پیوست هستید و می خواهید آن را در Google Drive ذخیره کنید ، روی نماد “Add to My Drive” واقع در گوشه بالا سمت راست کلیک کنید.
 

پیوست های Gmail را در Google Drive ذخیره کنید
 
برای تأیید پیوستهای که اکنون در Google Drive قرار دارند، گوگل درایو را در مرورگر خود باز کنید. پرونده های ذخیره شده شما باید در زیر دسته “Quick Access” و “Files” ظاهر شوند. 
 

پیوستهای ذخیره شده در Google Drive
 
برنامه Gmail Mobile Google :
اگر از طریق برنامه Google برای Android ، iPhone یا iPad به Gmail دسترسی دارید از این روش استفاده کنید. 
 
ابتدا برنامه Gmail را در دستگاه تلفن همراه خود باز کنید و ایمیل حاوی پیوست مورد نظر برای ذخیره را پیدا کنید. در مرحله بعد ،به پایین ایمیل بروید و روی نماد “Save to Drive” در زیر تصویر کوچک پیوست ضربه بزنید.
 
اگر بیش از یک مورد برای ذخیره وجود دارد ، باید این مرحله را برای هر پیوست تکرار کنید.
 

به My Drive Mobile اضافه کنید
 
اگر در حال مشاهده یک پیوست هستید که می خواهید در Google Drive ذخیره کنید ، روی نماد سه نقطه ای در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید. اگر قابل مشاهده نیست ، روی صفحه ضربه بزنید و نماد ظاهر می شود.
 
در مرحله بعد ، گزینه  “Save to Drive” را از فهرست گشودنی انتخاب کنید.
 

پیوست های Gmail را در Google Drive ذخیره کنید
 
 
ارائه از :بخش کامپیوتر و اینترنت  
 
 


این مطلب را برای دوستانتان هم ارسال کنید :