GhostWire: Tokyo یک بازی ترسناک نیست اما لحظات دلهره‌آور خود را خواهد داشت

کد مطلب 1564 1399-05-20 16:00
زمان تقریبی مطالعه 3دقیقه
کنجی کیمورا، کارگردان بازی GhostWire: Tokyo، در مصاحبه اخیر خود اعلام کرد این اثر با داشتن لحظات دلهره‌آور و رازآلود، اما یک بازی ترسناک به حساب نمی‌آید.


در مراسم بتسدا نمایشگاه E3 2019 شینجی میکامی از جدیدترین پروژه خود برای کنسول پلی‌ استیشن 5 و پی سی رونمایی کرد. بازی GhostWire: Tokyo قرار است توسط استودیوی تانگو گیم ‌ورکس (Tango Gameworks)، خالق سری The Evil Within تولید و با کمک استودیوی بتسدا (Bethesda) روانه بازار شود.شاید یکی از دلایلی که باعث شده GhostWire: Tokyo به یکی از مورد انتظارترین پروژه‌های نسل نهم کنسول‌های خانگی تبدیل شود، حضور شخص شینجی میکامی در تیم تولید است. کمتر کسی در صنعت بازی‌های ویدیویی وجود دارد که به‌واسطه تجربه مجموعه افسانه‌ای رزیدنت اویل (Resident Evil) با نام او غریبه باشد.در حالیکه تمام شواهد حاکی از آن است که در GhostWire: Tokyo با یک بازی ترسناک روبه‌رو خواهیم بود، اما در جدیدترین اخبار بازی، کنجی کیمورا، کارگردان آن، اعلام کرد با اینکه بازی لحظات دلهره‌آور و رمزآلودی هم دارد، اما دراقع به هیچ عنوان یک اثر ترسناک نیست و بیشتر بازی در دسته‌بندی اکشن ماجراجویی قرار می‌گیرد.«GhostWire: Tokyo نه یک اثر ترسناک، بلکه یک بازی اکشن ماجراجویی است. بااین‌حال بازی شامل لحظات دلهره‌آور نیز است. از آنجایی که داستان آن در ژاپن جریان دارد، ما امیدواریم که یک تجربه سرگرم‌کننده به‌همراه المان‌های رازآلود و شوم براساس افسانه‌‌ها و داستان‌های قدیمی و ترسناک معروف ژاپنی ارایه دهیم.»کیمورا در مقایسه GhostWire: Tokyo و مجموعه The Evil Within اعلام کرد اگرچه هر دو بازی از نظر قدرت اتمسفر و فضای ترسناک مشابه هم هستند، اما GhostWire: Tokyo کاملا یک بازی اکشن ماجراجویی به‌حساب می‌آید که به گیمر این امکان را می‌دهد تا یک تجربه متفاوت سرگرم‌کننده نسبت به آثار قبلی استودیو را خلق کند.«بازی GhostWire: Tokyo همانند سایر پروژه‌های تانگو گیم ‌ورکس از یک گرافیک واقع‌گرایانه و اتمسفر خاص و ترسناک، اما در یک مسیر متفاوت بهره می‌برد. همین‌ امر نیز منجربه تولد یک ژاپن رازآلود و تاریک شده که افراد از دیدن زیبایی آن ممکن است حتی به‌وجد آیند.»مقاله‌های مرتبط:کارگردان Ghostwire: Tokyo از ویژگی‌های دوال سنس، صدای سه‌بعدی و قدرت PS5 می‌گوید در Ghostwire Tokyo امکان نوازش سگ‌ها وجود دارد «چالش‌هایی که جهت ساخت یک بازی اکشن ماجراجویی در مسیر ما وجود داشت، باعث شد تا فرصتی برای خلق یک نوع متفاوتی از سرگرمی در مقایسه با آثار گذشته ایجاد شود. امیدواریم مردم پس از تجربه از آن لذت ببرند؛ چراکه به تجربه گشت‌وگذار در شهر توکیو، حل کردن معماها و چیره‌شدن در چالش‌های بازی بااستفاده از قابلیت‌های خاص در گیم‌پلی آن کمک می‌کند.»طبق برنامه‌ریزی‌‌های صورت گرفته شده بازی GhostWire: Tokyo قرار است در تاریخ نامعلومی از سال ۲۰۲۱ به‌صورت انحصاری برای پلی‌ استیشن 5 و پی سی روانه بازار شود.شما هم اگر از طرفداران آثار شینجی میکامی هستید، لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود از GhostWire: Tokyo را با زومجی نیز به اشتراک بگذارید. 


این مطلب را برای دوستانتان هم ارسال کنید :